Felicitazioni!a FCL consegnata à i clienti, Cumu dumandà a merce per esse esportata à l'esteru

Felicitazioni!u FCL consegnatu à i clienti

Dipartimentu di pruduzzione in u dipartimentu tecnicu di supportu tecnicu è u funziunamentu di macchina CNC high-densità avanzata è l'attitudine seriu di u persunale, un forte squadra QC à ogni prucessu di l'ispezione di a mità di u produttu è l'ispezione cumpleta di u pruduttu finitu, u tassu qualificatu di u produttu finali hà righjuntu u 99%. U 24 di ghjugnu, a merchenzie hè stata caricata in un containeru di 20 piedi è hà passatu bè a dichjarazione di Xiamen China Customs.Dopu un longu mesi di trasportu marittimu, a merchenzie hè finalmente ghjunta à u magazzinu di u cliente.È avemu ricevutu boni cumenti da i nostri clienti.

U situ di spedizione 1
Foto per a consegna

Cumu dumandà a merce per esse esportata à l'esteru

(1) SPAZIO DI PRENOTAZIONE - U speditore, in cunfurmità cù e disposizioni di u cuntrattu cummerciale o di a lettera di creditu, compie a NOTA di PRENOTAZIONE CONTAINER in un certu tempu prima di a spedizione di e merchenzie, affida u so agentu o applica direttamente à u cumpagnia di spedizioni per u spaziu di PRENOTAZIONI.
(2) per a spedizione, a cumpagnia di trasportu o l'agente secondu a so propria capacità, i dettagli di a strada, cum'è cunsiderà i requisiti di u speditore, hà decisu di accettà o micca, l'accettazione di l'applicazione nantu à a lista di dispusizione per cumpensà u tank. , poi distribuisce u cantiere di cuntainer (CY), a stazione di trasportu di container (CFS), chì organizanu u containeru viotu è a consegna di carica.
(3) Liberazione di cuntenituri vioti - di solitu i cuntenituri vacanti di carichi FCL sò ritirati da u speditore à u cantieru di u terminal di cuntainer, è certi pruprietarii di carichi anu i so cuntenituri propri; I cuntenituri vacanti per a carica LCL sò stati pigliati da u trasportu di container. stazione.
(4) LCL imballaggio -- u speditore trasmette menu di un CONTAINER pienu di merchenzie à a stazione di merci, a stazione di merci hè rispunsevule per l'imballu secondu a lista di riservazione è a ricevuta di u terminal, è dopu a persona di imballaggio hà preparatu u PIANO DI CARICA DI CONTAINER.
(5) Trasferimentu FCL - U speditore hè rispunsevule per l'imballu è a spedizione di u FCL cù u sigillo doganale à CY.CY verificate DOCK RECEIPT D/R è a lista di imballaggio contr'à u manifestu di prenotazione.
(6) Visa di consegna di u containeru --CY o CFS firmarà a ricevuta per l'accettazione di e merchenzie è / o scatuli è rinviate u D / R firmatu à u speditore.
(7) Scambia BILL OF LADING - u speditore da D / R à l'operatore di u trasportu di u containeru o u so agentu in cambiu di una BILL OF LADING COMBINED TRANSPORT, è poi vai à a banca per a compra.
(8) Carica -- L'area di travagliu di u containeru deve fà un pianu di carica secondu a situazione di carica, è aghjustà i scatuli per esse spediti à u cantiere di almacenamento davanti à u terminal di cuntainer.Dopu à u docks di a nave, pò esse carricu per u trasportu.

U situ di spedizione 3 (1)
U situ di spedizione 4 (1)

Tempu di Postu: Jul-27-2021