Pudete ancu aduprà a fuga d'oliu di u roller ?

A funzione di urullihè di trasfiriri u pesu di u gruppu locomotive à a terra è rotulà nantu à a pista.Per prevene u deraillement, i rulli anu da esse ancu capaci di impedisce chì a pista si move in relazione à ella lateralmente.A funzione hè sempre assai impurtante, ma in u so usu, ci sarà dinù qualchi fallimentu, cum'è a perdita di oliu di u roller, pò ancu esse usatu?Lasciami presentà quì sottu.

Urulliportanu tuttu u pesu di l'escavatore è sò rispunsevuli di a funzione di guida di l'escavatore.Ci sò dui modi principali di fallimentu, unu hè a fuga d'oliu è l'altru hè l'usura.A fuga d'oliu di a rota di rulli hè un prublema chì quasi tutti i maestri di l'excavatori anu scontru.Parechje persone ignoranu è rimpiazzà cù un novu quandu hè pulitu.In fondu, u mantenimentu dopu a fuga d'oliu hè rimpiazzatu da un novu.

A lubricazione di u sistema di caminari di a machina di custruzzione hè assai impurtante.Parechji cuscinetti à rulli anu prublemi è l'accessori fallenu perchè ùn sò micca stati lubricati è mantinuti è ùn anu micca pussutu detectà a fuga d'oliu in u tempu.Mentre fate un bonu travagliu di lubricazione, assicuratevi di attentu à s'ellu ci hè una fuga d'oliu in i rulli.Di sicuru, tuttu deve esse in moderazione, è a lubricazione di i rulli ùn deve esse eccessiva.

UrulluL'arburu hè in rotazione constantemente attraversu a manica di l'arbulu, è u corpu di a rota deve esse lubricatu cù l'oliu, ma se l'anellu di sigillatura ùn hè micca bonu, hè faciule per causà fuga d'oliu, cusì l'arbulu è a manica di l'arbulu sò faciuli à portà senza lubricazione. .fà chì u pruduttu ùn sia inutilizabile.

I mutivi di a fuga d'oliu di i rulli sò i seguenti: un sigillu d'oliu flottante senza qualificazione;insufficiente roundness di a manica di l'arbulu di u produttu;gloss insufficiente di l'arbulu di supportu;oliu per ingranaggi substandard;machining tolleranza dimensionale è cetara.Tutti i prublemi di sopra pruvucarà a fuga d'oliu di i rulli.

Sia a fuga d'oliu di u rullu pò ancu esse usata nurmale dipende da a situazione specifica.In generale, quandu truvamu a fuga d'oliu di u roller, avemu bisognu di prima determinà a causa di u fallimentu, è dopu fà l'azzioni currispundenti secondu i mutivi specifichi.suluzioni.

Roller hè una parte impurtante di u sistema di caminari di a machina di custruzzione, chì hè direttamente ligata à a prestazione di caminata è a prestazione di travagliu di l'equipaggiu.U fallimentu inevitabbilmente porta à u fallimentu di a macchina per marchjà, è ùn ci hè manera di cuntinuà à travaglià è ritardà u prugettu.Dunque, duvete prestu più attenzione è ùn pigliate micca a ligera., U fenomenu di fuga d'oliu di i rulli ùn pò esse ignoratu.


Tempu di post: May-09-2022