Quantu volte i rulli di bulldozer anu da esse rimpiazzati?

A funzione principale di u roller hè di sustene u pesu di l'escavatore è u bulldozer, perchè a pista si move longu à a rota per compie l'operazione.Allora quantu spessu i rulli di bulldozer anu da esse rimpiazzati?Oghje vi daraghju una breve introduzione.

1. Urulluhè adupratu per sustene u pesu di u fuselagiu di e machini di custruzzione cum'è escavatori è bulldozers.À u listessu tempu, si rotola nantu à i rails di guida (ligami ferroviari) o i scarpi di pista di a pista.Hè ancu usatu per limità a pista è impedisce u slippage laterale.Quandu Quandu l'attrezzatura di a machina di custruzzione hè girata, i rulli forzanu a pista per sdrughje nantu à a terra.

2. Quantu spessu u bulldozerrullici vole à esse rimpiazzatu, in fattu, se u distaccu trà i rulli bulldozer hè troppu grande è crack, anu da esse rimpiazzati.Ma dipende ancu di l'ambiente d'usu specificu.Se mantenutu currettamente, a vita di serviziu hè di circa 20.000 à 30.000 ore.

3. U bulldozerrullispessu oliu perdite per via di a stallazione imprecisa.Per quessa, certe misure di prutezzione deve esse pigliatu durante u prucessu di stallazione.U funziunamentu di longa distanza di a macchina pruvucarà i rulli è u drive finali per generà una temperatura alta per via di a rotazione à longu andà., A viscosità di l'oliu diminuite è a lubricazione hè povira, perchè deve esse chjusu spessu per rinfriscà è allargà a vita di u corpu più bassu.

In generale, quantu tempu u roller di supportu di bulldozer deve esse rimpiazzatu, deve esse ghjudicatu secondu a situazione attuale, ci vole à fighjà u nostru ambiente d'usu, etc. Per allargà a so vita di serviziu, avemu bisognu di fà certi. misure d'ispezione è di mantenimentu.


Tempu di post: 23-May-2022