Cumu evità u fenomenu di a traccia di u bulldozer crawler

U meccanismo di marchja di u bulldozer cingolatu hè principalmente cumpostu da folle, rulli di trasportu, rulli di pista,pignone, ligame di traccia, dispositivu di tensione di crawler, quadru di marchja è cusì.A so funzione principale hè di sustene a massa di u corpu, riduce l'impattu è a vibrazione causata da a superficia stradale irregolare nantu à bulldozer, è trasfurmà a putenza di u mutore in forza di trazione. rota, u sprocket di sustegnu, a rota di supportu è u crawler, vale à dì, u fenomenu di gnawing a pista, chì ùn solu affetta l'efficienza di u travagliu di bulldozer, ma riduce ancu a vita di serviziu di sti parti.
U prublema di gnawing track by crawler bulldozer hè un prublema difficiuli chì afecta a qualità di u produttu, chì ùn hè micca stata risolta bè per un bellu pezzu. À questu scopu, avemu passatu assai rilevazione, analisi è ricerca di seguimentu in situ, è ponu causà Prublemu di "gnawing track" per l'investigazione. Pensemu chì u mutivu di gnawing track of crawler bulldozer si trova principalmente in a tolleranza fora di a saldatura è a machinazione di u quadru è l'assemblea di "quattro rulli" (idler, carrier roller, track roller). è sprocket).The seguenti analisi specifichi, è suluzioni pruposti. U quadru hè u cumpunenti core di u dispusitivu caminari di bulldozer crawler, è i "quattru rulli" è u dispusitivu buffer stringhjendu sò tramindui.
Quandu u bulldozer crawler gira in u locu nantu à a terra fangosa, u fallimentu di caduta o gnawing a pista accade spessu, chì affetta l'usu nurmale di a machina, provoca l'usura precoce di e parti di u sistema di marchja è accurtà a vita. Attraversu analisi forza è pratica di riparà, pensemu chì l'ajustamentu raghjone pò risolve stu prublema più liscia.Produce rail goccia, u mutivu principale chì gnaw rail hè, sistema di marchja.U quadru è u dispusitivu di marchjà crawler deve esse verificatu regularmente per evità a deformazione di u quadru causata da l'usu impropriu è altri motivi, è riduce u fenomenu di rogna di traccia è di usu anormali di u crawler.

SOTTARRU-CGR-GHINASSI

Tempu di Postu: Aug-09-2021