Cumu mantene è gestisce u chassis di bulldozer crawler

Crawler bulldozer hè un equipamentu ausiliari indispensabile in a tecnulugia minera. Mines attualmente usanu marchi cum'è Komatsu Caterpillar. U costu annuale di mantenimentu di i pezzi di sottucarru di sti bulldozers crawler cunta circa 60% di u costu di mantenimentu tutale. L'utilizatori sceglienu qualità high-end è bonu dopu. U serviziu di vendita hè assai impurtante. U seguitu hè una breve introduzione à u mantenimentu è a gestione di u sistema di chassis bulldozer.

1.A struttura di chassis

U chassis di un bulldozer crawler hè custituitu da una scarpa di pista, un joint di catena, un roller di pista, un folle, un cilindru di tensione, un quadru crawler, un pignone di trasmissione, una trave d'equilibriu, un pivot centrale è i so rispettivi cumpunenti associati.

CATENA TACK

2.Wear fattore di chassis

U fattore di usura di u chassis hè principarmenti determinatu da trè fatturi: a cundizione di a terra in cuntattu cù u chassis, a vitezza di u muvimentu di l'equipaggiu è a carica di l'equipaggiu. Solu questi elementi 3 sò soddisfatti cumplettamente, a capacità provoca l'usura di u chassis.

Chassis di fattori di usura pò esse riassunti cum'è di novu, pò cuntrullà l'aspetti, cumpresi l'ajustamentu di a tenuta di a catena di pista, a larghezza di i segmenti (pudendu sceglie), a velocità di u muvimentu di l'equipaggiu è a distanza, i pezzi di muvimentu di u chassis portanu u gradu di cooperazione mutuale è e cundizioni di lubrificazione, l'usu di u sistema di steering, chassis è sliding nantu à a terra, è e cumpetenze di funziunamentu di u cunduttore, etc.Aspetti incontrullabili, cumpresi u materiale in cuntattu cù u chassis, a carica d'impattu furmatu cù u materiale durante u muvimentu, a furmazione di a superficia di u chassis. attache è l'umidità di a terra, etc.

 

D11 ROULETTE A DOPPIA FLANGIA
D11 ROULETTE À RUELLE SIMPLE FLANGE
Segmentu di pignone Komatsu D275

 

3.Maintenance di chassis

Caterpillar bulldozer serie di D9, D10 è D11 utilizanu sigillo di catena hè sigillo d'acciaio, u so sealing hè assai bonu, porta a vita di circa 4000H.At vicinu à 4000H, u sigillo hà cuminciatu à perdi l'oliu, pruvucannu un attritu seccu à u pin di accoppiamentu. vita di u chassis, i sigilli di ligame deve esse rimpiazzati vicinu à 4000H in usu.

A vita media di u sigellu di u ligame hè 4000H, ma a vita di u ligame varieghja secondu l'usu è a superficia.In fatti, a vita di u ligame hè 3000-5000h.Se l'equipaggiu travaglia mali è viaghja longu distanzi spessu, a vita di u sigellu di u ligame serà ridutta. Per allargà a vita di serviziu di u ligame di a catena, dopu a vita di serviziu. supira 3000H, u sigillu deve esse verificatu spessu per a fuga.Una volta chì a fuga hè stata trovata, tuttu u sigillo di u ligame di a catena deve esse rimpiazzatu immediatamente.À u listessu tempu, a manica di pin d'accoppiamentu deve esse verificata per danni, altrimenti u pin di a catena, a manica di u pin, u ligame di a catena seranu prestu scrapped.

L'altezza di tutti i scarpi di pista deve esse coherente, cusì chì u funziunamentu di tutta a carrozzeria di a vittura hè più stabile, a vibrazione di caminari hè ridutta, è a vita di serviziu di pezzi di sigillatura è resistenti à l'usura hè migliorata. Quandu u gradu di usu di a pista. piastra righjunghji o hè menu di 100% di u valore ammissibile (vale à dì, l 'altitudine radica di u piattu pista hè 38mm), i scarpi pista deve esse cacciatu è riparà.Quandu u gradu di usura supera u 120% di u valore permessu (l'altezza di a radica hè solu 25,5 mm), a piastra di pista ùn hà micca valore di riparazione.

bulldozer Caterpillar D10 IDLER
caterpillar D10 IDLER
BULLDOZER DI SEGMENTI DI PIGNONE

E parti di usura di u quadru includenu: roller di pista, idler, rulli di trasportatore, sprocket è cilindri di tensioni è altre parti in muvimentu. situazione di fastening, a rimpiazzamentu di a rota di pesu unilaterale è bilaterale pusizioni, ogni 2500H à u quadru di vittura pin una lubrication.When u diametru di l'usura di u roller pista righjunghji o avvicina 217.5mm (a quantità di usura di u idler hè vicinu à o rializeghja 100% di u valore permessu), vale à dì, a quantità di usura deve esse rimpiazzatu in u tempu quandu 32.5mm, è hè assai impurtante di sceglie caratteru high-end è bonu serviziu dopu-vendita à pruduce u fabricatore undercarriage.

I nostri prudutti è suluzioni sò esportati in Europa, Stati Uniti, Russia, Gran Bretagna, Francia, Australia, Mediu Oriente, Sudamerica, Africa, Sudeste Asiaticu è altri paesi è regioni. I nostri suluzioni sò assai ricunnisciuti da i clienti in u mondu. Cumpagnia hè impegnata à migliurà continuamente l'efficacità di u nostru sistema di gestione per maximizà a satisfaczione di i clienti. Speremu sinceramente di travaglià cù i nostri clienti per creà un futuru win-win. Benvenuti à unisce à noi!

Bulloni è noce
foto per a guardia di catena di pista di bulldozer
2

Tempu di pubblicazione: 13-10-2021