Cumu mantene e cunsiglii di l'accessori di bulldozer fora di serviziu à longu andà

L'avventu di bulldozers hà aiutatu à risolve u prublema di scavà a terra è e rocce. Ma i bulldozers ùn saranu micca utilizati per qualchì tempu per via di e stagioni cambiante. Ma per ùn avè micca affettatu u prossimu usu, a necessità di mantenimentu regulare di e parti di bulldozer shandong. Sapete cumu mantene a parte inutilizata di bulldozer

1. Preparazione prima di parcheghju.

Pulite tutte e parti di l'accessori bulldozer, è poi mette a macchina in una stanza secca, micca fora.
Sè necessariu, si mette fora, sceglite un pianu pianu, cupertu di legnu.Dopu parcheghju, duvete copre cù un pannu.Eseguite u travagliu di mantenimentu cum'è l'approvvigionamentu d'oliu, u grassu è u cambiamentu d'oliu.
I parti esposti di u pistone di u cilindru idraulicu è a barra di regulazione di a rota di guida deve esse rivestiti cù butter.For a bateria, sguassate u "negativu" è copre a bateria, o sguassate da u veiculu è almacenà separatamente.Se l'acqua fridda hè micca scaricatu quandu a temperatura hè sottu à 0 ℃, l'antifreeze deve esse aghjuntu à l'acqua di rinfrescante.

2. Storage quandu parcheghju.

Duranti u periodu di parcheghju, u bulldozer hè iniziatu una volta à u mese per guidà una corta distanza per stabilisce una nova film d'oliu nantu à a parte di lubricante di ogni parte è impedisce chì e parti di arruggini.Quandu opera u dispusitivu di travagliu, sguassate u grassu rivestitu nantu à a barra di pistone di u cilindru idraulicu, è poi applicà u grassu dopu l'operazione.

3. Attenti dopu à parcheghju.

Dopu à un longu chjusu, se durante u chjusu di a fine di ogni mese per u funziunamentu anti-ruggine, prima di l'usu, l'accessori bulldozer deve esse trattatu cusì: apre l'oliu d'oliu è ogni tappu d'oliu di scatula, scaricate l'acqua mixta.Eliminate a testa di u cilindru, riempie a valvula di l'aria è u bracciu di bilanciu cù oliu, capisce u statu di travagliu di a valvula di l'aria, s'ellu ci hè qualchì anormalità, U bulldozer hè postu in un statu di vacuum senza iniezione di diesel, è u bulldozer hè rotatu cù un starter. .Solu in questu modu pò principià u dozer.

Bulldozer di parti di sottucarrage

Tempu di Postu: Nov-07-2021