Cumu mantene i rulli bulldozer?

Uroller di pistahè unu di i cinturini à quattru roti di u chassis di a machina di custruzzione di crawler.A so funzione principale hè di sustene u pesu di l'escavatore è u bulldozer, per chì a pista si move nantu à e roti.E tutti sapemu chì per ogni equipamentu meccanicu, u mantenimentu hè necessariu, cusì cumu mantene i rulli bulldozer?

I rulli sò avvitati sottu à u quadru di rota per sustene a massa di a macchina è distribuisce a massa nantu à uscarpe da pista.À u listessu tempu, u roller bulldozer s'appoghja ancu nantu à a so flange di rulli per clampà u rail di a catena per impedisce chì a pista slipping laterally (derailment), assicurendu chì a macchina si move in a direzzione di a pista, cù una piccula resistenza à u rollu è una longa vita quandu travaglià in u fangu è l'acqua.

Se vulete mantene i rulli di bulldozer, avete da pruvà à evitari chì i rulli sò immersi in l'acqua fangosa per un bellu pezzu durante u travagliu.Dopu chì u travagliu hè finitu ogni ghjornu, duvete sustene u crawler unilaterale, è guidà u mutore di caminari per sguassà a terra, grava, etc. nantu à u crawler.Scacciate i detriti.Se ci hè un foru di riempimentu d'oliu per rifornimentu di carburante, l'oliu aghjuntu à vari tipi di rulli hè diversu, cusì ùn aghjunghje micca aleatoriamente.

In a custruzzione invernale, i rulli di u bulldozer deve esse guardatu seccu, perchè ci hè un segellu flottante trà a rota esterna di u roller è l'arbulu.S'ellu ci hè acqua, si formarà ghjacciu à a notte.Quandu l'escavatore hè spustatu u ghjornu dopu, u segellu hà da cuntattu cù u ghjacciu.Perdite d'oliu per via di graffi.U dannu di i rulli pruvucarà parechji fallimenti, cum'è a deviazione di caminari, a debulezza di caminari è cusì.

Fà un bonu travagliu in u mantenimentu di u roller bulldozer pò allargà a so vita di serviziu à un certu puntu, chì hè assai impurtante è pò assicurà chì pudemu usà megliu u roller bulldozer.


Tempu di Post: 16-May-2022