Cumu rimpiazzà a rota folle di una gru cingolata

U principiu di travagliu di crawler crane idler:

U principiu di funziunamentu di a rota di guida di a grua crawler hè u seguitu.Aduprate una pistola di grassu per injectà grassu in u cisterna di grassu attraversu a bocca di grassu, in modu chì u pistone si estende fora per spinghje a molla di tensione, è a rota di guida si move à a manca per rinfurzà a pista.A molla di tensione superiore hà una corsa propria.Quandu a forza di tensione hè troppu grande, a primavera hè cumpressa per ghjucà un rolu di buffering;dopu chì a forza di tensione eccessiva sparisce, a molla cumpressa spinge a rota di guida à a pusizione originale, chì pò assicurà u scorrimentu longu u quadru di a pista per cambià a distanza di rota è assicurà a rimuzione di a pista.Pò riduce l'impattu di u prucessu di caminari è evità u deraillement di a catena ferroviaria.

I mutivi di i danni à l'idler di a gru crawler sò i seguenti:

I mutivi principali sò i seguenti:

1. I diversi gradi assiali di u cuscinettu di scorrimentu di a manica bimetallica di a rota di guida sò fora di tolleranza, è a cintura di crawler genera vibrazioni è impattu.Una volta chì a dimensione geomètrica hè fora di tolleranza, a distanza trà l'arburu di a rota di guida è u bushing serà troppu chjuca o nisuna lacuna, è u spessore di a film d'oliu lubrificante serà insufficiente o ancu micca spaziu.Film lubrificante.

2. A rugosità di a superficia di l'arbulu di a rota di guida hè fora di a tolleranza.Ci hè parechje ridges di metallu nantu à a superficia di l'arburetu, chì distrughjenu l'integrità è a continuità di a film d'oliu lubricating trà l'arbulu è u cuscinettu pianu.Durante u funziunamentu, una grande quantità di detriti di usura di metalli serà generata in l'oliu lubrificante, chì aumenterà a rugosità di a superficia di l'arburu è di u cuscinettu, è u statu di lubricazione peghju, risultatu in una seria usura di l'arburu di rota di guida è u scorrimentu. cuscinetti.

3. A struttura originale hè difettu.L'oliu lubrificante hè injectatu da u foru di u plug à l'estremità di l'arburu di a rota di guida, è poi riempia gradualmente tutta a cavità.In u funziunamentu attuale, s'ellu ùn ci hè micca un strumentu speciale per u riempimentu di l'oliu, hè difficiule per l'oliu lubrificante di passà per a cavità circuitu in a rota di guida solu sottu à l'azzione di a so propria gravità, è U gasu in a cavità ùn hè micca scaricatu bè. , è hè difficiule di riempie l'oliu lubrificante.U spaziu di riempimentu di l'oliu di a cavità di a macchina originale hè troppu chjucu, risultatu in una seria carenza di oliu lubrificante.

4. L'oliu lubrificante in u spaziu trà l'arbulu di a rota di guida è u bushing ùn pò micca caccià u calore generatu da u funziunamentu di u cuscinettu perchè ùn ci hè micca un passaghju d'oliu, risultatu in un aumentu di a temperatura di travagliu di u cuscinettu, una diminuzione di a viscosità. di l'oliu lubrificante, è una riduzzione di u grossu di u film d'oliu lubrificante.

U metudu di rimpiazzà l'idler di a grua crawler:

1. Prima caccià u crawler nantu à a crawler crane.Eliminate una sola valvula à u locu di u nipple di grassu è liberate u burro in l'internu.Zhongyun Intelligent Machinery Group ricumanda d'utilizà un bucket per spinghje a rota di guida in l'internu per fà a pista più liberata pussibule.Ricurdatevi di caccià a sola valve.Altrimenti, ùn hè micca faciule di sguassà u crawler, è hè ancu più difficiule di stallà.

2.Installa a rota di guida.L'installazione di a rota di guida hè uguale à u metudu generale di installazione di a rota.Aduprate un jack per sustene u crawler, è dopu aduprate un cacciavite per unscrew the screw.Dopu avè sguassatu, installate a nova rota è applicà l'oliu lubrificante per compie a stallazione.

 


Tempu di Postu: Mar-12-2022