Amparate à riparà u pignone di a catena di l'escavatore in 5 minuti

Upignone hub di catenadi l'escavatore porta una grande carica d'impattu in u prucessu di funziunamentu.Quandu l'escavatore s'inclina, u statu di stress hè più sfavorevule. In generale, quandu l'escavatore hè in esecuzione per 350.000 h o più, i denti di u sprocket di u sprocket di u hub di a catena ponu colapsà o rompe, è l'usura di a forma di i denti è u fenomenu di rotture di denti à a parti di l'articulazione. di i dui mità di u sprocket hub di a catena hè particularmente seriu. Hè statu pruvucatu da a pratica chì l'usu di a saldatura d'inseritu per riparà l'ingranaggio d'anellu hè simplice è rapidu, è pò guarantisci u funziunamentu di tutta a macchina.
Sicondu u dannu di u pignone di u hub di a catena, determinà a pusizione di u pirtusu fissu è a sezione dannata da rimpiazzà, è dopu tagliate a sezione di denti da rimpiazzà cù u tagliu di gas.Fate inseriti sicondu i pezzi di sprocket chì deve esse riparatu, o tagliate una seccione megliu di denti sprocket da a parte currispundenti di un altru vechju anellu cù a guaranzia di pitch, è tagliate a forma di groove à a junction.Determinà a pusizione di u foru di fissazione di l'insertu, punchlu è fissallu in a parte currispondente di u pignone di u mozzu di a catena, è fate attenzione à assicurà a precisione di a pusizione di u foru di fissazione. Per assicurà chì a saldatura hà una forza più altu è pò. sussiste un impattu maiò è vibrazione, u diamitru di l'elettrodu Φ4 mm joint 507 hè sceltu.L'elettrodu deve esse cottu per 1 h à 250 ~ 350 ℃ prima di l'usu. Ax3500 DC saldatura à arcu DC mètudu di saldatura inversa, u currente hè 130 ~ 140 A.
Prima di saldatura, preheat a superficia di saldatura à circa 200 ℃ cù 2 grande pistola di saldatura di gas. Cù a saldatura backfire, l'ultima saldatura pò temperà l'antica saldatura, chì hè benefica per eliminà a microstruttura indurita prodotta da l'antica saldatura. grande, a prima saldatura deve esse saldata ligeramente diluente per riduce a larghezza di a fusione è riduce u cuntenutu di carbone di l'azzaru. Quandu applicà a saldatura, l'elettrodu s'inclina in avanti circa 15 ° è si move in una linea dritta.Quandu si chjude l'arcu, l'attenzione deve esse pagata à riempia l'arcu per evità di pruduce l'arcu di a fossa. Dopu a saldatura, martellate rapidamente a saldatura è i dui lati cun un picculu martellu di punta per rilassate u stress finu à chì ci sò densi pitting spots in a saldatura. .Cuntinuà a saldatura quandu a saldatura rinfriscà circa 200 ℃.U metudu di saldatura di ogni saldatura dopu a prima saldatura hè uguale à quella di a prima saldatura.L'elettrodu pò esse basculatu pocu.Per evità i pori, ùn oscillate micca troppu grande. Dopu a saldatura, per eliminà u tessulu indurita è u stress, a saldatura è i dui lati sò riscaldati à circa 600 ~ 650 ℃ cù una fiamma di acetilene d'ossigenu, è u calore hè tenutu per 20 min.Allora, a cucitura di saldatura hè cuperta cù amianto, polvere di calce idratata o sabbia secca, è a cucitura di saldatura hè lentamente rinfriscata à a temperatura di l'ambienti. Aduprate a rota di lucidatura per pulisce a saldatura, perchè a riparazione di u pignone di u hub di a catena hè cumpletata.
foto per u pignone di u mozzu di a catena ASegmentu di pignone


Tempu di post: 16-lugliu-2021