Materie chì necessitanu attenzione in a selezzione di pista chì sustene u roller heavy duty

L'esperti di l'industria utilizanu rulli per risolve diverse sfide.Tuttavia, a scelta di a rota di supportu ghjusta per a vostra applicazione dipende da parechje considerazioni, cumprese:

Chì tippu di carica vulete spustà?L'assemblee di rota di supportu di traccia sò pensate per sustene carichi in movimentu (dinamicu) o carichi stazionari (statici).

Cumu serà applicata a carica?I rulli ponu sustene carichi radiali o assiali (spinta).A carica radiale hè appiicata à un angolo di 90 gradi à u pirtusu di cuscinettu o à l'arbulu rotanti, mentre chì a carica di spinta hè appiicata parallella à u foru di cuscinettu o à l'arburu rotanti.

Chì sò i requisiti è e limitazioni di l'esercitu?I cumpunenti di carichi sò generalmente pensati per facilità u muvimentu in certi direzzione mentre limitanu u muvimentu in altri.

Chì hè a velocità di l'applicazione?A velocità di un ughjettu in muvimentu pò esse descrittu in termini di movimentu lineale (distanza in u tempu, cum'è FPM o M/ SEC) o rotazionale (rivuluzioni per minutu o RPM).

Diversi tipi di rulli inferiori

U rullu di fondu di l'escavatore hà un fustu grossu per sustene u pesu di a macchina.U diametru di a superficia corsa di u rullu di fondu hè più chjucu, perchè a macchina ùn hà micca bisognu di fà troppu travagliu in muvimentu.

U rullu di fondu di un picculu escavatore hà e stesse caratteristiche cum'è quellu di un grande escavatore.In ogni casu, questi rulli di fondu anu più tippi di parti di muntatura in l'atterrissimu, secondu u tipu è a pista utilizata.

I rulli di fondu di un bulldozer anu una superficia di corsa più grande perchè facenu un travagliu in muvimentu.Diversi tipi di flange sò stallati alternativamente per guidà megliu u ligame di a catena di pista.U rullu inferjuri hà un grande cisterna di almacenamentu d'oliu, perchè u rullu pò esse rinfriscatu cumplettamente.


Tempu di post: 07-07-2022