Chì ci hè a diffarenza trà l'acciaio fusu è u ghisa di l'assemblea di rota folle

A diffarenza trà fusioni d'acciaio è fusioni di ferru:

L'azzaru è u ferru sò metalli relativamente cumuni.Per risponde à i bisogni di l'applicazioni di i diversi lochi, i pruduttori li processanu in modu diversu, è l'acciaio è a ghisa sò cusì prudutte.

1. A luminosità hè diversa.L'acciaio cast hè più brillanti, mentre chì u ferru hè grisgiu è scuru.Frà elli, u ferru grisgiu è u ferru ductile in ghisa anu una luminosità diversa, u primu hè più scuru ca l'ultimu.

2. I particeddi sò diffirenti.Ch'ella sia u ferru grisgiu o u ferru ductile, i particeddi ponu vede, è i particeddi di ferru grisgiu sò più grande;l'acciaio fusu pruduciutu da a fonderia hè assai densu, è i particeddi nantu à questu sò generalmente invisibili à l'occhiu nudu.

3. U sonu hè diversu.I castings d'acciaio farà un sonu "solu" quandu si scontranu, ma u ghisa hè diversu.

4. Cutting gas hè differente.A superficia di l'acciaio fusu hè relativamente ruvida, cù un grande riser è una zona di porta, chì deve esse tagliu di gas per sguassà, ma u tagliu di gasu ùn funziona micca in ghisa.

5. Toughness differente.A durezza di u ghisa hè pocu poviru, i parti di muru magre ponu piegà à 20-30 gradi, è u ferru grisgiu ùn hà micca tenacità;a toughness of the steel castings prudutte da a funderia hè vicinu à quella di a piastra d'acciaio, chì hè megliu cà quella di u ghisa.


Tempu di Postu: Mar-10-2022