Chì ghjè l'effettu di l'acciaio di pavimentu nantu à a qualità di i pezzi di ricambiu di e macchine di custruzzione

"L'acciaio di pavimentu si riferisce à l'acciaio di scarti cum'è materia prima, utilizendu freccia di putenza, fusione di furnace d'induzione di frequenza media inferiore, prudutti d'acciaio di bassa qualità". billetta di frequenza industriale è furnace d'induzione di frequenza media è eliminazione di freccia industriale è produzzione di furnace d'induzione di frequenza media di azzaru di pavimentu, lingotti d'acciaio, billette di colata cuntinuu, è a produzzione di prudutti di ferru è azzaru cum'è materie prime ".

Frequenza di putenza è fornu di induzione di frequenza media chì utilizanu rottami d'acciaio, rottami di ferru cum'è materie prime, u prucessu di produzzione ùn hà micca funzione di fusione, solu a funzione di l'acciaio, micca a funzione di l'acciaio, ùn pò micca piglià slagging efficace, sguassate fosforu, zolfo è altri dannosi. l'elementu impurità, sguassate u gasu dannosu in l'acciaio, a microligatura normale, a freccia di putenza è a freccia intermedia di u fornu d'induzione, a qualità di a produzzione di l'acciaio dipende completamente da a qualità di rottami, L'acciaio fusu qualificatu cù una cumpusizioni equilibrata è stabile ùn pò esse pruduciutu, è u refrattariu à l'acidu. usatu in furnace lining pruducia nclusioni spinel chì ùn pò esse sguassati, è troppu impurità s'acumuleranu in a matrice azzaru, chì affettanu direttamente u funziunamentu finali di steel.The prucessu di pruduzzioni di azzaru pavimentu cunsuma sin'à 600 KWH d'electricità per tunna. è una grande quantità di polvera hè scaricata in u prucessu di smelting.Se u monitoraghju ùn hè micca in u locu, l'ambiente serà seriamente contaminatu.

A fusione di l'acciaio normale hè in statu di fusione, attraversu u studiu di a temperatura di l'azzaru fusu in u fornu di decarburizazione, sguassate l'inclusioni, sguassate l'elementi dannosi, l'alliage di deossidazione, rende l'elementi di lega d'acciaio in u precisu per risponde à i requisiti di a gamma standard di qualità d'acciaio. , pò guarantisci a pruprietà meccanica di l'acciaio, sti scopi ponu esse ottenuti solu da u cunvertitore di l'ossigenu top-blown o a produzzione di fornu à arcu elettricu

A qualità ùn pò esse garantita, a produzzione OEM, a falsificazione illegale, distrughje l'ordine di u mercatu
Perchè a qualità di u produttu ùn pò micca ottene u ricunniscenza di u mercatu, pò falsificà solu a vendita di marca di l'impresa di ferru è azzaru regulare. Seriu disturbà l'ordine di a produzzione di l'azzaru regiunale è a vendita; Alcune imprese si basanu ancu in l'esportazione di prezzu bassu, chì interferiscenu cù u mercatu internaziunale. ordine è provoca disputi cummirciali cum'è doppia compensazione, chì hà seriamenti affettatu imagine internaziunale di Company.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021